Bardzo się staramy, żeby nasze produkty były jak najwyższej jakości, jednak jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki czasem się zdarzają. Jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt, podczas użytkowania ujawniły się wady produkcyjne – koniecznie napisz do nas na kontakt@cudcodziennosci.pl. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy w miarę możliwości o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznamy się z wiadomością i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem.
Na wszystkie wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku i zwykle nie zajmuje nam to dłużej niż 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz od nas informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości.
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń.
Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.
W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.
Jeśli planujesz dokonać zwrotu naszych produktów prosimy o poinformowanie nas o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z poniższego wzoru formularza:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Dane adresowe do zwrotu:
Cud codzienności
Nadia Siewniak
Chynowie 4B
84-251 Gniewino
e-mail: kontakt@cudcodziennosci.pl
Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.
Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.
W przypadku płatności w placówce pocztowej lub opłacenia przesyłki za pobraniem nie mamy takiej możliwości, dlatego w takim przypadku prosimy Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.
Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu.
zobacz też:
regulamin sklepu, polityka prywatności, dostawa
Chcesz pięknej codzienności przeżywanej w bliskości Boga?
Zamów moją książkę, w której pomogę Ci dostrzec cuda w Twojej codzienności!
#dzielsiecudem